Opći uvjeti poslovanja
electronic4you GmbH Inglitschstraße 26, 9020 Klagenfurt
Stanje: Ožujak 2024
Impresum-skup podataka electronic4you GmbH
Tvrtka electronic4you GmbH upravlja virtualnom trgovinom https://www.electronic4you.hr/
electronic4you GmbH
Inglitschstraße 26
9020 Klagenfurt
Sjedež firme: Klagenfurt
Pravni oblik GmbH
Odjel za korisnike: od ponedjeljka do petka od 9 do 17 sati
Telefon: 0043 463 37 211-41
Telefaks: 0043 463 37211-10
Web: www.electronic4you.hr
E-mail: office@electronic4you.hr
Informacije, informacije o podacima i reklamacije na:
E-mail: office@electronic4you.hr
Direktor:Johannes Majdic
adresa: 9020 Klagenfurt, Inglitschstraße 26
tel: 0043 463 37 211-41
faks: 0043 463 37211-10
E-mail: office@electronic4you.hr
matični broj tvrtke: FN 106242p
sud za registar tvrtke: Regionalni sud Klagenfurt
Nadležni porezni ured: porezni ured Klagenfurt (FA57)
PDV ID br.: ATU25777406
Nadzorni organ: Magistrat grada Klagenfurta
Član WKO, strukovnog udruženja za elektro maloprodaju
Mjesto izvedbe: 9020 Klagenfurt, Inglitschstraße 26
Mjesto ispunjenja za naše trgovine za preuzimanje: odgovarajuća lokacija
Trgovački propisi (www.ris.bka.gv.at)
Dobrovoljni kodeks ponašanja: (www.guetezeichen.at)
Naziv djelatnosti: trgovina elektrotehnikom
Predmet poduzeća: trgovina potrošačkom elektronikom i kućanskim aparatima
Vlasnik medija, urednik, izdavač:electronic4you GmbH
|
|
|
|
Ugovorni partner, opseg primjene
(1) Ugovorni partneri u okviru sljedećih općih uvjeta su electronic4you GmbH (u daljnjem tekstu "electronic4you"), Inglitschstraße 26, 9020 Klagenfurt, Austrija i kupac.
(2) Sve isporuke i usluge koje electronic4you pruža kupcima provode se isključivo na temelju sljedećih općih uvjeta važećoj verziji u trenutku narudžbe.
(3) Narudžbe i isporuke izvršene putem https://www.electronic4you.hr/ općenito su moguće samo unutar Hrvatske.
1. Važenje općih uvjeta
Opći uvjeti poslovanja odnose se na prodaju i isporuku robe i pružanje usluga naše tvrtke. Prodaja robe i pružanje usluga odvija se isključivo potrošačima s prebivalištem u Hrvatskoj.
Klikom na potvrdni okvir u košarici prije izvršenja narudžbe „Pročitao/la sam i prihvaćam opće uvjete poslovanja“, kupac je suglasan s ovim općim uvjetima i isti ga obvezuju.
Naš asortiman ponuda je neobvezujući. Narudžba punopravno sposobnog kupca (osobe od 18 i više godina) predstavlja ponudu za sklapanje kupoprodajnog ugovora. Potvrda koju naknadno šaljemo o primitku narudžbe u smislu zakonskog članka sama po sebi ne predstavlja prihvaćanje ponude kupoprodajnega ugovora je zaključen tek čim isporučimo naručenu robu, slanjem druge e-mail kao potvrde ugovora ili na neki drugi način prihvaćanjem ponude kupca. Sve ponude na našoj web stranici podložne su promjenama, neobvezujuće su i (osim ako nije drugačije navedeno) dostupne samo do isteka zaliha.
2. Proces, ispravak, otkazivanje narudžbe
Nakon što ste odabrali željeni proizvod, možete ga bez obaveze dodati u svoju košaricu klikom na dugme “Dodaj u košaricu”. Sadržaj svoje košarice možete pregledati u bilo kojem trenutku bez obveze klikom na dugme “Moja košarica”. Proizvode možete ukloniti iz košarice u bilo kojem trenutku klikom na dugme za brisanje. Ako želite kupiti proizvode u košarici, kliknite dugme "Rezerviraj i preuzmi" ili "Naruči dostavom". Zatim unesite svoje podatke. Prilikom prve narudžbe imate mogućnost registracije kao “novi korisnik” ili možete završiti proces narudžbe kao “gost” bez registracije. Za registrirane korisnike sve što je potrebno za daljnje narudžbe je unijeti ime i lozinku koju je korisnik naveo prilikom prve registracije. Korisnici koji su svoju prvu narudžbu izvršili kao gost moraju ponovno unijeti svoje podatke za daljnje narudžbe. Vaši podaci se prenose šifrirani. Nakon što unesete svoje podatke i odaberete vrstu plaćanja i dostave, bit ćete preusmjereni na stranicu narudžbe gdje ponovno možete provjeriti svoje unose. Klikom na dugme "Naruči uz plaćanje" završavate proces naručivanja. Možete ispraviti unose pritiskom na "strelicu natrag" u pregledniku ili opcija "natrag". Proces naručivanja možete otkazati u bilo kojem trenutku zatvaranjem preglednika.
3. Jezik ugovora
Sadržaj ugovora, sve ostale informacije, korisnička služba, informacije o podacima i rješavanje pritužbi ponuđeni su na hrvatskom jeziku.
4. Cijene
4.1 Naplata se vrši u eurima. Cijene vrijede u trenutku narudžbe, uključujući PDV plus sve troškove dostave. Mogu se vidjeti u košarici prije sklapanja ugovora, a potom i u potvrdi ugovora koja se šalje kupcu. Ako izvozni ili uvozni porezi dospiju tijekom otpreme, i njih će snositi kupac (informacije o tome možete dobiti u svom regionalnom carinskom uredu).
4.2 Sve cijene vrijede za otpremu ili preuzimanje iz naših sabirnih trgovina unutar Avstrije. Uvijek vrijede cijene važeće u trenutku narudžbe. Kada se web stranica electronic4you ažurira, sve prethodne cijene i podaci o robi postaju nevažeći. Odvojeni troškovi vrijede za pakiranje, otpremu i osiguranje. Pogledajte odjeljak "Troškovi dostave" u našoj trgovini ili kliknite ovdje.
5. Pravo na povlačenje
Pravo na odustanak za potrošače iz Hrvatske.
Prema zakonu o zaštiti potrošača imaju potrošači pravo otkazati ovaj ugovor u roku od četrnaest dana bez navođenja razloga.
Otkazni rok je:
|
1. u slučaju kupoprodajnog ugovora, četrnaest dana od dana kada ste vi ili treća strana koju ste imenovali, a nije prijevoznik, preuzeli robu/e.
2. u slučaju ugovora za više roba koje je potrošač naručio kao dio jedne narudžbe i koja se isporučuje odvojeno četrnaest dana od dana kada ste vi ili treća osoba koju ste vi odredili, osim prijevoznika, primili posljednju robu.
3. u slučaju ugovora o isporuci robe u više djelomičnih pošiljki ili komada, četrnaest dana od dana kada ste vi ili treća osoba koju ste imenovali, a nije prijevoznik, preuzeli djelomičnu pošiljku ili zadnji komad.
4. u slučaju proizvoda pod markom "Bang & Olufsen", trideset dana od dana kada ste vi ili treća osoba koju ste odredili, a nije prijevoznik, preuzeli robu/e .
|
|
|
Kontaktirajte nas, kako biste iskoristili svoje pravo na odustajanje (electronic4you GmbH, Inglitschstraße 26, 9020 Klagenfurt, Austrija, Tel.: 0043 463 37 211-41, Fax: 0043 463 37211-10, E-Mail: office@electronic4you.hr) jasnom izjavom (npr. pismom poslanim poštom, telefonom, faksom ili e-poštom) o vašoj odluci o odustajanju od ovog ugovora. Možete koristiti sljedeći primjer formulara za otkazivanje, iako to nije obavezno. Također možete preuzeti uzorak formulara za otkazivanje na našoj web stranici na https://www.electronic4you.hr/formular/widerruf/ u obliku PDF datoteke koja se može ispuniti, ispuniti je elektronički i poslati nam. Ako koristite ovu opciju, odmah ćemo vam poslati potvrdu (npr. e-poštom) o prijemu.
Kako bi se ispunio otkazni rok, dovoljno je da prije isteka otkaznog roka pošaljete obavijest.
Posljedice odustajanja od ugovora
Ako otkažete ovaj ugovor, vratit ćemo vam sva plaćanja koja smo primili od vas, uključujući troškove dostave (osim dodatnih troškova koji proizlaze iz odabira načina dostave koji nije najjeftinija standardna isporuka koju nudimo) koji će biti vraćeni odmah i u najkasnije u roku od četrnaest dana od dana kada smo primili obavijest o vašem raskidu ovog ugovora. Za ovu otplatu koristimo isti način plaćanja koji ste koristili za izvornu transakciju, osim ako nešto drugačije nije izričito dogovoreno s vama; ni pod kojim okolnostima neće vam biti naplaćene nikakve naknade kao rezultat ove otplate. U slučaju kupoprodajnih ugovora u kojima nismo ponudili da sami preuzmemo robu u slučaju otkazivanja, možemo odbiti povrat dok ne primimo robu natrag ili dok ne dostavite dokaz da ste robu poslali natrag, ovisno o tome šta je bilo ranije.
Ako ste primili robu u vezi s ugovorom, robu morate vratiti ili predati odmah, a u svakom slučaju najkasnije u roku od četrnaest dana od dana kada ste nas obavijestili o svom odustajanju od ovog ugovora na sljedeću adresu:
electronic4you GmbH
Inglitschstraße 26
9020 Klagenfurt Austrija
Fax: 0043 463 37211-10
E-Mail: office@electronic4you.hr
Rok je ispoštovan ako robu pošaljete prije isteka roka od četrnaest dana. Za robu koja se može poslati paketom, sami snosite izravne troškove povrata. U slučaju velikih kućanskih aparata i robe koja se ne može poslati kao paket, kontaktirajte službu za korisnike electronic4you na office@electronic4you.hr ili na 0043 463 37 211-41 prije povrata kako bi se povrat mogao organizirati. Za robu koja se ne može poslati kao paket, sami snosite troškove, koje možete pronaći u našoj tablici troškova dostave (težinski razred za otpremu: 31,5 kg do 80 kg; televizori od 55" ili uređaji od 80 kg; Side by Side hladnjake ili televizore od 75") i čak i ako je dostava besplatna. electronic4you uvijek nastoji organizirati najisplativiji povratni prijevoz za kupca ako se roba ne može poslati kao paket.
Ako otkažete proizvode marke “Bang & Olufsen”, imate mogućnost vratiti nam robu koju ste već primili bez ikakvih troškova povratne dostave. U slučaju odustajanja, obratite se našoj korisničkoj službi na office@electronic4you.hr ili telefonom na 0043 463 37 211-41. Za proizvode marke "Bang & Olufsen" koji se mogu poslati paketom, naša služba za korisnike poslat će vam povratnu naljepnicu e-poštom. Molimo koristite samo naljepnicu za povrat koju ste dobili od nas. U slučaju proizvoda marke “Bang & Olufsen” koji se ne mogu poslati kao paket, besplatno ćemo organizirati preuzimanje. Rok je ispoštovan ako robu pošaljete u roku od četrnaest dana.
Odgovorni ste samo za bilo kakav gubitak vrijednosti robe ako je taj gubitak vrijednosti posljedica rukovanja koje nije potrebno za utvrđivanje prirode, karakteristika i funkcioniranja robe.
Ukoliko je kupac poduzetnik, odustajanje je u potpunosti isključeno.
Uzorak obrasca za odustanak |
|
(Ako želite raskinuti ugovor, ispunite ovaj obrazac i pošaljite ga natrag) |
|
An:
electronic4you GmbH
Inglitschstraße 26
9020 Klagenfurt Austrija
Fax: 0043 463 37211-10
E-Mail: office@electronic4you.hr |
|
|
|
Ja/mi (*) ovime odustajem/o od ugovora koji sam sklopio/li (*).
kupnju sljedeće robe(*)/pružanje sljedećih usluga(*): |
|
|
|
|
|
|
|
Naručeno______________(*)/Primljeno_______________ (*) |
|
|
|
Ime potrošača:
_____________________________________________________ |
|
|
|
Adresa potrošača:
___________________________________________________ |
|
|
|
Broj narudžbe:
________________________________ |
|
|
|
Datum
___________________ |
|
|
|
Potpis potrošača (samo za papirnatu obavijest)
______________________________________________________ |
|
|
(*) Odaberite ono što je primjenjivo |
|
Uzorak izjave o otkazu također je dostupan za preuzimanje kao PDF datoteka:
Preuzmite PDF uzorak obrasca za otkazivanje
Informacije o tome kako najlakše izvesti povrate
Molimo pošaljite nam artikal natrag ispravno zapakiran, ako je moguće zajedno sa dodatcima u originalnom pakiranju. Korištenje originalnog pakiranja nije “obavezno”, tj. nije preduvjet za ostvarivanje vaših prava, ali nam pojednostavljuje i osigurava proces.
Potrošač nema pravo odustati od ugovora koji se odnose na:
|
1. Roba koja se isporučuje zapečaćena i nije prikladna za povrat zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga ako joj je plomba uklonjena nakon dostave. Takodjer slušalice se smatraju higijenskim proizvodima jer se zbog svog dizajna nose u uhu i tako dolaze u kontakt sa sekretom ušnog voska. Stoga nije moguće vratiti slušalice ako je pečat otvoren.
2. Zvučno- video zapisi ili računalni softver isporučeni u zapečaćenom paketu, pod uvjetom da je pečat uklonjen nakon isporuke. |
|
Ako kupujete u trgovini za preuzimanje bez prethodne online narudžbe. Stoga povrat proizvoda kupljenih u poslovnim prostorima electronic4you može biti odbijen bez navođenja razloga.
U konačnici, potrošač nema pravo odustati od ugovora sklopljenih na javnoj dražbi. |
|
6. Plaćanje
Metode Plačanja
Prihvaćamo sljedeće načine plaćanja:
- Paypal plačanje
Kod plaćanja putem PayPal-a, terećenje se vrši odmah nakon potvrde uplate na web stranici PayPal-a. Kako biste uspješno izvršili plaćanje, morate unijeti svoje PayPal korisničko ime i PayPal lozinku. Ne prikupljamo podatke o plaćanjima putem PayPal-a, jer se PayPal plaćanja obrađuju samo putem PayPala.
Dostava samo na navedenu adresu za dostavu! Imajte na umu da će vaša narudžba biti poslana samo na adresu za dostavu navedenu u narudžbi. Naknadna promjena adrese dostave nije moguća!
PREUZIMANJE ISKLJUČIVO OSOBNO! Iz sigurnosnih razloga, prilikom preuzimanja artikala u našoj trgovini potrebno je predočiti važeći osobni dokument s fotografijom (prihvaćaju se samo vozačka dozvola, putovnica i osobna iskaznica). Narudžbe plaćene putem PayPala moguće je preuzeti isključivo osobno. Ako je narudžba plaćena putem PayPal računa tvrtke, potrebno nam je pismeno odobrenje tvrtke unaprijed (putem e-pošte odgovarajućoj trgovini za preuzimanje) da je osoba koja preuzima nadrudžni ovlaštena istu i preuzeti.
-
Kreditna kartica (MasterCard s MasterCard provjerom identiteta, Visa s Verified by Visa) Ako plaćate kreditnom karticom, bit će vam terećeno isti dan. Prilikom plaćanja kreditnom karticom morate unijeti sljedeće podatke: nositelja kartice, broj kartice, izdavatelja kreditne kartice, datum isteka, CVV kod i ovisno o kreditnoj kartici, MasterCard Identity Check ili Verified by Visa kod.
Ako imate dodatnih pitanja o provjeri identiteta Verified by Visa ili Master Card Identity Check, obratite se izdavatelju svoje kreditne kartice.
Napomena o samostalnom preuzimanju
Iz sigurnosnih razloga, prilikom preuzimanja artikala u našoj trgovini potrebno je predočiti važeći osobni dokument s fotografijom (prihvaćaju se samo vozačka dozvola, putovnica i osobna iskaznica).
Ne prikupljamo podatke o plaćanju kreditnom karticom, jer se plaćanje kreditnom karticom obrađuje preko našeg partnera za plaćanje PayUnity. Naš partner za plaćanje šifrira podatke o kreditnoj kartici kupca koristeći SSL tijekom prijenosa podataka i stoga ih neovlaštene osobe ne mogu vidjeti.
- Plačanje unaprijed
Ako odaberete plaćanje unaprijed, vaša će narudžba biti rezervirana 5 kalendarskih dana. Prilikom prijenosa navedite broj naloga kao namjenu. Bankovne podatke možete pronaći u potvrdi koju ćete dobiti e-poštom nakon završetka narudžbe. Dostava će se izvršiti tek nakon što electronic4you primi uplatu. Ako ne primimo uplatu u roku od 5 kalendarskih dana, vaša će narudžba biti automatski otkazana.
Napomena o samostalnom preuzimanju
Iz sigurnosnih razloga, prilikom preuzimanja artikala u našoj trgovini potrebno je predočiti važeći osobni dokument s fotografijom (prihvaćaju se samo vozačka dozvola, putovnica i osobna iskaznica). Prije preuzimanja pričekajte da se vaš prijenos rezervira i da od naše trgovine dobijete obavijest da je roba spremna za preuzimanje.
- Preuzmite u jednoj od naših trgovina za preuzimanje
Prilikom preuzimanja u našim trgovinama za preuzimanje imate mogućnost plaćanja na licu mjesta kreditnom karticom, bankovno karticom ili gotovinom.
Napomena o samostalnom preuzimanju
Napominjemo da je iz sigurnosnih razloga potrebno predočiti važeći identifikacijski dokument s fotografijom (vozačka dozvola, putovnica, osobna iskaznica) prilikom preuzimanja narudžbi unaprijed u trgovini za preuzimanje. Također želimo naglasiti da se narudžbe plaćene putem Amazon Pay ili PayPal mogu preuzeti isključivo osobno. Ako je narudžba plaćena računom tvrtke Amazon Pay ili PayPal, potrebno nam je pismeno odobrenje tvrtke unaprijed (putem e-pošte odgovarajućoj trgovini za preuzimanje) da je osoba koja preuzima narudžbu ovlaštena preuzeti.
|
7. Kašnjenje plaćanja
U slučaju kašnjenja kupca s plaćanjem, imamo pravo tražiti zakonom propisane zatezne kamate. Zakonska kamata za novčana potraživanja između poduzetnika iz poslovnih transakcija iznosi 9,2 postotna boda iznad temeljne kamatne stope (http://www.oenb.at/Service/Zins--und-Wechselkurse/Anknuepfungszinssaetze.html). Međutim, ako dužnik nije odgovoran za kašnjenje, zatezna kamata je 4%. Osim toga, u slučaju kašnjenja u plaćanju u skladu s Odjeljkom 458 UGB, imamo pravo od dužnika zahtijevati paušal od 40 eura kao kompenzaciju za sve troškove naplate duga.
Zakonska zatezna kamata između potrošača i poduzetnika iznosi 4 postotna boda.
8. Troškovi opomene i naplate
U slučaju krivotvornog kašnjenja, ugovorni se partner obvezuje nadoknaditi troškove opomene i naplate na koje imamo pravo u onoj mjeri u kojoj su potrebni za odgovarajući pravni postupak i primjereni u odnosu na potraživanje; posebno u slučaju uključivanje agencije za naplatu potraživanja, ugovorni partner se obvezuje nadoknaditi nam nastale troškove, pod uvjetom da oni ne premašuju maksimalne stope naknade za agencije za naplatu potraživanja. Ako sami vodimo postupak opomene, dužnik se obvezuje, pod pretpostavkom krivnje, platiti iznos od 12 EUR po opomeni i iznos od 5 EUR po polugodištu za vođenje evidencije duga u postupku opomene. I to samo u onoj mjeri u kojoj su troškovi bili potrebni za odgovarajući rad ili naplatu potraživanja.
9. Propust u prihvaćanju
U slučaju kašnjenja preuzimanja od strane kupaca koji su naručili kao poduzetnici, imamo pravo uskladištiti robu kod nas, za što naplaćujemo ležarinu od 0,1 EUR po kalendarskom danu ili njegovom dijelu. Istovremeno, inzistiramo na ispunjenju ugovora.
10. Zadržavanje vlasništva
Zadržavamo vlasništvo nad isporučenom uslugom ili robom ili medijima koje smo mi obradili ili stvorili dok se ne primi sva plaćanja iz poslovnog odnosa s kupcem. Ako kupac preproda robu koja podliježe pridržaju vlasništva, mora također prenijeti pridržaj vlasništva. Kupac mora odmah prijaviti svaki pristup trećih strana našoj robi koja podliježe pridržaju vlasništva. Zalozi, prijenosi jamstava i slični predmeti robe koji podliježu zadržavanju vlasništva dopušteni su samo uz naš prethodni pristanak. Ako se plaćanje ne izvrši odmah nakon opomene u slučaju kašnjenja plaćanja, naša roba koja podliježe pridržaju vlasništva mora se odmah vratiti. Troškove povrata snosi kupac.
11. Politika privatnosti
Informacije o obradi i pohrani vaših podataka možete pronaći u našoj Izjavi o zaštiti podataka koja je dostupna putem sljedeće poveznice:
https://www.electronic4you.hr/unternehmen/datenschutz/
12. Jamstvo, odgovornost, garancija
Jamstvo se temelji na zakonskim odredbama. Ograničeno je na zakonsko razdoblje od 24 mjeseca od trenutka kada kupac preuzme robu ili, u slučaju usluga, od završetka usluge. U slučaju opravdane pritužbe na nedostatke izvršit će se besplatna zamjena ili poboljšanje, ovisno o izboru kupca, za što se mora odobriti razuman rok, osim ako je poboljšanje ili zamjena nemoguća ili za prodavatelja, u slučaju da bi uključivao nesrazmjeran napor. Ako zamjena ili poboljšanje nisu mogući (nije moguć, pretjeran trud, nerazumna greška, kašnjenje roka i sl.), tada kupac ima pravo na sniženje cijene ili, ako nedostatak nije manji, na raskid ugovora (raskid ).
Svi nedostaci koji se pojave moraju se prijaviti prilikom dostave ili nakon što postanu vidljivi, pri čemu njihovo otkrivanje prilikom isporuke ili nakon što postanu vidljivi nema utjecaja na jamstvena potraživanja potrošača. Ako je kupnja komercijalna transakcija (B2B) za kupca, on mora pregledati robu najkasnije 5 radnih dana nakon primitka i odmah namprijaviti ako se nedostatak otkrije.
Naša tvrtka je odgovorna samo za štete uzrokovane namjerno ili grubim nemarom. Ovo se ne odnosi na osobne ozljede ili potrošačke transakcije. Osim ako se ne radi o potrošačkom poslu, oštećena strana mora dokazati postojanje lake ili grube nepažnje. Isključena je naknada za posljedičnu štetu (nedostatak), kao i drugu imovinsku štetu, financijski gubitak i štetu trećim osobama prema kupcu, osim ako se ne radi o potrošačkom poslu. Naša tvrtka, kao operater web shopa navedenog u pravnoj obavijesti, pruža usluge s najvećom pažnjom, ali ne snosi odgovornost za usluge pružene ili dobivene od trećih osoba.
Zakonski jamstveni rok od 2 godine odnosi se na sve artikle. Osim toga, proizvođači vam daju i jamstvo za određene artikle. Na koje se stavke ovo odnosi možete saznati izravno iz odgovarajućih stavki. Jamstvo mora potraživati jamstvo od proizvođača i provodi se u skladu s njegovim odredbama. Dodatno jamstvo ne ograničava zakonsko jamstvo.
Prilikom otpreme robe u potrošačkim transakcijama, rizik od gubitka ili oštećenja robe prelazi na potrošača samo čim se roba isporuči potrošaču ili trećoj strani koju odredi potrošač, a nije prijevoznik. Međutim, ako je potrošač sam sklopio ugovor o prijevozu bez korištenja jedne od mogućnosti koje smo predložili mi, rizik se prenosi na prijevoznika prilikom primopredaje robe.
Šteta uzrokovana neodgovarajućim ili nesukladnim mjerama od strane kupca tijekom instalacije, povezivanja, rada ili skladištenja ne predstavlja zahtjev protiv electronic4you. Neispravnost i nesukladnost utvrđuju se posebno prema podacima proizvođača.
13. Mjerodavno pravo, mjesto nadležnosti
Ugovorni partneri suglasni su oko primjene hrvatskog prava. Ako potrošač ima stalno prebivalište ili uobičajeno boravište u zemlji ili je zaposlen u zemlji, postupak protiv njega može se pokrenuti samo u nadležnosti suda u čijem se okrugu nalazi prebivalište, uobičajeno boravište ili mjesto zaposlenja; ovo se ne odnosi na pravne sporove koji su već nastali. Konvencija UN-a o ugovorima o međunarodnoj prodaji robe i sve odredbe koje se odnose na konvenciju UN-a o ugovorima o međunarodnoj prodaji robe su izričito isključene. Sjedište naše tvrtke dogovoreno je kao mjesto nadležnosti za ugovore s tvrtkama.
14. Mjesto izvršenja poduzetničkog posla
Mjesto izvršenja svih usluga iz ugovora je sjedište naše tvrtke. Za kupnje u našim trgovinama za preuzimanje, dotična lokacija smatra se mjestom isporuke.
15. Autorska prava
Sve novosti, grafika i dizajn web stranice electronic4you služe isključivo za osobne informacije naših kupaca. Koristite na vlastitu odgovornost. Svi podaci u ovoj ponudi uživaju zaštitu prema zakonu o autorskim pravima. Umnožavanje, kopiranje i ispis cijele web stranice dopušteni su samo u svrhu slanja narudžbe kod electronic4you. Bilo kakvo umnožavanje, distribucija i/ili javna reprodukcija izvan ovoga premašuje normalnu uporabu i predstavlja kršenje zakona o autorskim pravima.
16. Arbitražno vijeće
Alternativno rješavanje sporova u skladu sa zakonskim članom:
Europska komisija pruža platformu za online rješavanje sporova (OS), koju možete pronaći na https://ec.europa.eu/consumers/odr/. Spremni smo sudjelovati u izvansudskom arbitražnom postupku.
Naša adresa e-mail: office@electronic4you.hr
17. Isporuka
Dostava se vrši poštom ili putem špedicije
|
17.1 Isporuka se vrši na adresu dostave koju navede kupac.
17.2 Rok isporuke robe s oznakom "isporuka odmah" je 2-4 radna dana. Za artikle otpremljene špediterom rok isporuke je 3-7 radna dana. Rok isporuke počinje slanjem potvrde ugovora e-mailom. Ako ga preuzmete u jednoj od naših trgovina, vrijeme dok željeni artikl ne bude spreman za preuzimanje je 1-5 radnih dana. Pod uvjetom da je željeni artikl na zalihi u našem skladištu za otpremu. U svakom slučaju isporuku vršimo u zakonskom roku od 30 kalendarskih dana. Ako posljednji dan roka pada u subotu, nedjelju ili državni praznik priznat od strane države u mjestu isporuke, takav dan će se zamijeniti sljedećim radnim danom.
17.3 U slučaju kašnjenja isporuke za koje electronic4you nije odgovoran (viša sila, krivnja trećih osoba i sl.), rok isporuke će se primjereno produžiti. Kupac će o tome biti odmah obaviješten. Ako uzroci kašnjenja traju dulje od 4 tjedna nakon sklapanja ugovora, svaka strana ima pravo odustati od ugovora.
17.4 Prijenosi između i do trgovina za prikupljanje. Roba koja je označena kao dostupna u skladištu za otpremu besplatno se isporučuje u naše trgovine za preuzimanje radi vlastitog preuzimanja. Preostale količine koje su dostupne samo u trgovinama neće se premještati i mogu se naručiti samo otpremom ili će se po želji samo transportirati od jedne do druge trgovine o trošku kupca (u iznosu stvarnog prijevoza).
17.5 Rok isporuke robe s oznakom “nije na zalihi”. Roba koja je u elektroničkom katalogu označena kao “nije na zalihi” trenutno nije na skladištu te ju je ili će ponovno naručiti naš odjel nabave nakon primitka narudžbe. Nakon narudžbe artikla označenog kao "nema na zalihi", naša služba za korisnike će kupca zasebno obavijestiti e-mailom o vremenu isporuke. Ukoliko se kupac želi unaprijed informirati o vremenu isporuke, može se raspitati kod naše korisničke službe uz navođenje broja artikla. |
18. Oštećenja u transportu
|
18.1 Ako je roba isporučena s očitim oštećenjima pakiranja ili sadržaja, kupac se mora odmah žaliti špediteru/prijevozničkoj službi i odbiti preuzimanje. Osim toga, electronic4you morate odmah kontaktirati.
18.2 Roba mora biti provjerena za oštećenje odmah po primitku. Ako se otkrije šteta, mora se odmah prijaviti na electronic4you, office@electronic4you.hr.
18.3 Ispunjavanje obveza prema 18.1. i 18.2 nema utjecaja na jamstvene zahtjeve kupca. |
19. Troškovi dostave
Pogledajte ovaj popis za troškove dostave:
Klasa težine i mogući način dostave |
|
Vozarina
uklj. PDV |
do 10 kg |
|
9,99 EUR |
od 10 kg do 31,50 kg |
|
11,99 EUR |
Glomazni otpad npr. televizori i monitori bez doplate za glomazni otpad |
|
17,99 EUR |
Televizori, monitori i proizvodi koji pripadaju malom glomaznom otpadu |
|
29,99 EUR |
Televizori, monitori i proizvodi koji pripadaju velikom glomaznom otpadu |
|
39,99 EUR |
OBAVIJEST! Roba koja se otprema špediterom isporučuje se do prve rampe/trotoara.
20. Čuvanje ugovora
Tekst ugovora sačuvamo mi i možemo ga zatražiti od vas nakon završetka postupka naručivanja. Podatke o narudžbi možete ispisati odmah nakon slanja na electronic4you. Da biste to učinili, možete koristiti sljedeću stranicu "Vaša narudžba" ili e-mail "Potvrda primitka".
|